vill ha massa !

Åhnej, nu blev jag sådär otroligt shoppingsugen! Här är mina cravings just nu (:

 Converse - fast de ska vara vita. Och inte vita med röd rand utan de helvita. (Ska kolla på barnavdelningen eftersom att jag har VÄLDIGT liten strl på Converse...)

 Marc Jacobs-väska. Mm.. It's beautiful.      

 Chloé-solglasögon. Jag skulle inte direkt säga nej om någon erbjöd mig dem, om man säger så...

 Uggs. Ni som har testat dem förstår mig. Plus att de är söta (:    

  Väska från Miu Miu. Åh den är fin. Och den ser ut att vara sådär härligt mjukt skinn...

 Det här linnet från Topshop. Åh jag gillar't! Alltså, Topshop är faktiskt min favorit för tillfället, nya saker hela tiden och många av deras grejer är ursöta! Synd att jag inte hittar min drömjacka till sommaren på hemsidan längre ! ):

Sedan (fast det är last-year) kan jag inte låta bli att tycka att Fendi Spy Bag är riktigt fin...

Kommentarer
Postat av: Eme

Och glöm inte:
Skor från Miu Miu (valfria, de är underbara allihop)
Väska frpn chanel (today, tomorrow, yesterday, any day)
Klänningar från Marc by Marc Jacobs
Långa svepande chiffongvarianter från Mattew Williamson
En oversizekavaj från Stella McCartney...
... och släng med en blommig chiffongklänning när ni ändå håller p¨å
Och i budgetklassen: denna
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=58916&parent_category_rn=58914&productId=611385&langId=-1
den fick mig att gråta lite inombords

2008-02-11 @ 15:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0