torsdag, fredag, lördag och söndag

Hihi, hej (:
Nu är man hemma igen och jag är SÅ TRÖTT. Gud Gud Gud. Ni skulle ha känt det,det var det jobbigaste på länge ! Kolla: jag vart lite sen (A) och sen så var jag tvungen att cykla jättefort, kom fram efter tio minuter/en kvart !!! Det var riktigt snabbt! Och det gjorde att jag var yr och hade mjölksyra i benen när jag kom dit. Inte till att gilla. Sen iallafall så var det en jobbig danslektion - en timmes tåspets / aj i mina fötter som har problem som jag kom på att jag inte har berättat om på bloggen - (som för första gången gick LIITE bättre än vanligt , YAAY ! :D) men SEN skulle man cykla HEM ! ! ! ! ! AAAJ smärta. Det var riktigt jobbigt, eftersom att det var mörkt och jag är skiträdd för mörker (mest för vad det döljer, alltså :p) så jag cykla fort hem också. Och NU är jag verkligen... så himla slapp i hela kroppen. Men; såhär efteråt så är jag stolt - jag har tränat mycket dag! Och kondisen behöver bli bättre, väldigt mycket bättre. Så dansen går bättre. Och resten av livet, kanske
Mmm, nu ska jag snart laga mig lite pasta med sån där sås (typ spaghetti carbonara, fast á la Amanda, förstås :D  Sådär gott, med pinjenötter i, åh MUMS..)!   (:  Och så blire plugg till hälsoprovet också... :/ Men juste, först får ni veta vad som har hänt sen sist jag skrev (innan det sista, då.). (:

Torsdag (efter att jag skrev) : Provresultaten från teknikprovet kom ut på Schoolsoft (tack Yvonne, du är den enda som gör det?).. Jag vart väl... Helt okej nöjd. Eller alltså kolla : om det inte had varit för att jag tyckte att provet gick så dåligt det kunde gå hade jag inte vart nöjd. Men det var faktiskt över förväntningarna... Ah, skitsamma kan väl lika gärna skriva det : VG.... :/ Men Christian sa att jag var nära MVG :o !! Jag måste verkligen prata med Yvonne...
Fredag: Efter skolan vart det stan med Hanna och Jessica och jag hitta väl inget spc... (tråk).. Sen drog de hem och kom hem till mig typ en timme senare. Då var jag tvungen att tråka ut dem med mitt pianospelande.. Men det fick de tåla :D Sedan när jag var klar med det så började vi göra iordning nere vid bubbelbadet och flummade allmänt (mamma och pappa var hos Robbie och Magnus och mormor var hos Lage, så vi hade huset för oss själva!)... Sedan till slut vart det bad och vi hade jättetrevligt! Pratade om verkligen ALLT (:   Men vid kanske halv elva så vart det dramatiskt! Vi hörde dunkande ljud i källaren och ingen svarade när vi ringde till mormor och mamma och pappa. Jag börja nästan gråta av rädsla (jagvet, det låter dumt, men jag kan inte rå för det) och Hanna försökte lugna mig. Jag var jätterädd, USCH. Men så ringer mormor  och vi får reda på att det var hon som var i källaren. Jag vart SÅ lättad... Menmen, då gjorde vi iordning och Hanna och Jessica drog hem vid halv ett (hennes syrra kunde inte komma senare :/ ). RIKTIGT mysig kväll.
Lördag: Gick på stan med Bea och köpte en bh.. Glömde dock att köpa det jag egentligen skulle - nagellack. Men det gjorde jag ju idag så det löste sig (:  Men iallafall, vi åt lunch på Coffeehouse by George och sen gick vi lite mer.. Btw, en av killarna som jobbar på Carlings är SÅÅ SNYGG ! Åh. Sen gick vi hem till Bea och gjorde typ inget. Sen vart jag tvungen att gå hem, skulle äta och fixa lite skit. ):   Senare på kvällen iallafall så blev det Titanic + sticka. Åh jag grät floder i min tysthet. Så himla sorglig film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0