skola, sticka, spela piano, dans

Hei
Dagen har vart okej, har pendlat hela dagen mellan att vara tjurig/deppig och att vara flummig. Låter som one hell of a combination menmen, inte mitt fel. Nu är det rätt bra, har kollat lite på MTV medan jag åt mellanmål (riktigt ovärd kanal, egentligen. Om man kollar på det aktivt, menar jag) och nu har typ fixat lite med min stickning (:  Bara 4 cm kvar, ungefär, känns trevligt! Sen ska jag sticka nåt annat (: Bra sysselsättning! Måste träna upp farten lite bara :p
Ikväll blir det dans, kulkul, har dock ganska ont i fötterna efter gårdagen, menmen. Alltså, jag blir så störd av att det inte går bra så ibland funderar jag på att sluta dansa. Jagvet, jättedumt, för jag tycker det  är SÅ ROLIGT men jaa....  Jag tar alltid åt mig av saker. Men det får väl betyda en annan sak, kanske - träna mera.  (:   (mina fötter kommer DÖ och behöva ampteras på tre veckor :p).
Nu ska man återgå till stickningen, sen blir det spela piano och dansa och dansa. Mys (:


Kommentarer
Postat av: hatten

träna mera means äta mera - yeeey !

2008-02-12 @ 16:48:07
Postat av: eme

tjurig/deppig och flummig... flåt, men har du några andra grundtillstånd? Nä, sorry lilla syster kanin, bråkar bara. Hang in there, du ska ju åtminstone på läger i helgen! Oh the memories... Kom ihåg tandborsten! Jag glömde min, vilken mardröm...

2008-02-12 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0