skola, leta prao, dans , TRÖTT

Hei gullisar (:
Idag har hänt mycket, fast ändå inte så mycket. Eller alltså, för att sammanfatta dagen; vi har inte gjort särskilt mycket med effekt förutom en sak: vi har nu bestämt en sak vi ska göra åt min helvetiska fötter! Yaay! Åtgärden är dock inte lika yaay; det blir cortisonsprutor ! :S Åhgud,  jag känner redan smärtan. Sprutskräck är nog ett fenomen som går genom familjen (inte från pappa, alltså)... Menmen, jag hoppas verkligen att det blir bra nu.
Jessica och jag var och leta prao hela eftermiddagen...Hittade INGET. Helt otroligt! Vi var väl på alla tänkbara affärer i stan men NONO, inget gick. Och lappen ska va inne imorgon. Yaay.

Morgondagen blir lite mer händelserik; ska till frisören och sen blir det cortisonsprutor, som sagt. Och sen ska man hem och PACKA också, en sysselsättning jag inte gillar. Vilket påminner mig om att jag inte har packat upp sen Rättvik-lägret... Ojoj. Och rummet är FANTASTISKT ostädat. Riktigt ÄCKLIGT att vara där inne faktiskt... Usch. Men när jag kommer hem blir det förändring (en tanke jag har tänkt många gånger men aldrig lyckats med. Hoppas det funkar nu då !). Jag borde bli en bättre människa; jag är ju redan på väg åt det hållet! Men jag har en bit kvar, haha...

Nu blire lite olika saker och sen så fort som möjligt SOVA ! Mmm, har vart sugen på det hela dagen. Puss, hadetfint  Hejhej<3

ps. När jag skrev packa menade jag till Fjätervålen. Har nog inte berättat om det men såhär är det iallafall; jag, pappa och Jessica ska dit (istället för jag, mamma, pappa, Jessica, mormor + tre hundar) och Jessica och jag ska försöka oss på snowboard. Men mer om detta imorgon (hoppas jag). ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0