onsdag - teknikåttan, tråk-lektioner, en mattelektion då inte anders är sur på mig och sen hem och slappa.

Sedan blir det ju piano också... Och så ska jag dansa (:
Men jag har kommit på : jag MÅSTE bota min sömnbrist, verkligen! Kan knappt få mig upp ur sängen på morgonen och jag är allmänt trött hela tiden.. Usch.

Nu till en riktigt dålig sak : jag har blivit skadad idag för livet typ. SERIÖST jag mår illa och är alldeles rädd. Anledningen? Jo, driot.bilddagboken.se ! Gå in så får du dela min smärta. Klicka på sjätte februari, seriöst jag mår dåligt nu! Fyfan vad äckligt. (och jaa, våga kolla).

Nu ska jag typ ta det lugnt en kort stund, sen blire dans och sen piano. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0