kort inlägg

Hejhej (:
Har hänt massor sen jag skrev sist men jag har itne tid att skriva just nu.. Har nämligen dans om 45 minuter, ska cykla. Känner mig både duktig och sur; visst, det är bra motion men grejen är att jag är tröööööött. Sen ska man ju hem efter och DÅ är man ÄNNU tröttare! Åh gosh, vad jobbigt!
Idag har man investerat i två OPI-nagellack, det är faktiskt värt det. Det blev ett ljusrosa och ett rött, de är perfekta. Tack Emelie för hjälpen med det rosa (: Vart mkt nöjd.

Oj, tio minuter att göra sig iordning på, inte bra - PRECIS som imorse, förutom att jag då skulle sminka mig också ! Det var smärtsamt. Men nog skrivet, PUSS :*




skriver mer sen  <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0