home sweet home

KONFIRMANDLÄGER 2008

Hei, I'm back !
Vistelsen var från i fredags tills idag. På fredagen var jag VERKLIGEN arg över att vara där, hade JÅVLIGT tråkigt - rent ut sagt - och allt var drygt. Dom bjöd på korv stroganoff på kvällen BLÄ. Under hela tiden har jag levt på RIKTIGT lite mat. Och X antal klubbor (såna där som är halvsvarta/halvrosa).. (a)
Lördagen blev mycket bättre, fast fortfarande tråkig. Jag blev förkyld av att vi var ute, och det var vid vattnet där det blåste och var allmänt iskallt (ja, det var snö). Vi gjorde lite olika saker, på kvällen blev det melodifestivalen... För alla utom mig, typ. Jag fick jätteont i magen och gick upp till rummet och vilade. Så jag missade kvällsfikat , då jag hade tänkt att fråa om yoghurt så jag kunde ta tabletter, så ja, inget med det. Efter att jag sovit en stund så vaknade jag och då var det disco. Vi bestämde oss för att inte gå dit, det verkade tråkigt. Menjag hade många som brydde sig om mig, det var gulligt. Sånt gör en lite gladare, faktiskt. Vi satt (jag låg) i min säng och pratade och hade trevligt, vi några stycken. Och Jonathan var rätt jobbig när jag fösökte prata med Hanna så hon vart inte så glad ^^  Menmen.  Killarna blev snart utslängda så vi andra satt och pratade lite till. Sen vart det sova, ungefär... två-halvtre ?
Söndag: väckning klockan kvart över sju, ALLA var helt utmattade och orka inte gå upp. Till slut var alla tvungna att pressa sig upp ur sängen, eftersom att mässan började vid åtta. Jag kom försent (som vanligt) men ingen märkte. Sen var det bara upp och städa rummet och sen ta ut alla grejer. Lite tråkigt kändes det, nu hade man lärt känna lite fler.. Menmen,vi ses ju igen. Snart satt vi på bussen och hade tre timmars lång bussresa framför oss. Jag fick iallafall rätt bra plats tackochlov. Men åksjuk var man hela vägen (spydde inte), trots plåstret.
När man äntligen kom till Västerås vart alla glada och kastade sig ut för få sin väska. Så bar det av hemåt. Jag tyckte det var SÅ skönt, och varmt och fint väder var det också. Riktig vårdag, mm...
Tog INGA bilder överhuvudtaget, så ni får stå ut. Menmen, nu ska man plugga till hälsoprovet (och engelskan , om man hinner). Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0