helg

Hej vänner (:
Alltså, det är SÅ skönt att ha en helg då man får ta det lugnt. Faktiskt, det är sant det där som folk säger att man uppskattar ledigheten mer när man är ofta upptagen. Jag känner mig som en ny person, faktiskt. Helt otroligt, bara på en månad har jag förändrats så himla mycket... Fast till det bättre, haha, brabra!
Idag skulle det ha blivit muffinsbak men nono, Hanna vart klar till halv fem (istället för två) så det vart inget... Som vanligt, faktiskt. Vi lyckas aldrig göra något vi har planerat.. Menmen, jag var på stan iallafall och köpte en sak: en bok från Paperstyle. I like it (:

Jag känner mig nu faktiskt glad och deppig på samma gång. Lite förvirrande... Men nu ska jag gå tillbaka till stickandet (ja, jag har börjat sticka, om jag har glömt att nämna det :D det är mycket trevligt, och det går framåt, yeey!).. Så ha en kul kväll, pusshej <3

Kommentarer
Postat av: hanna

det var ju kanske inte BARA på grund av mig, aight?

2008-02-04 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0