Bra/Dålig ?

Sammanfattning av dagen: Rätt bra tror jag! (:
Första delen av dagen var dålig, usch jag kände mig konstig..  Men sen så vart det bra efter lunch (: Då träffade vi fyrorna/fadderbarnen - haha, min Carl-Gustav är väl lite söt :D  Haha, jag kom inte på nåt att säga och kände mig lite allmänt uncomfortable eftersom att han hela tiden typ stirra på mig och följde efter mig (liksom alla andras fadderbarn ^^). Men kul hade vi haha. Och vi fick glass :p
Sedan var det hemkunskap, kulkul (: Jag och Erik bakade Squashkaka (eller hur det stavas), den vart helt okej, faktiskt (: Smakade som mjuk pepparkaka litegrann.. Men jaa, jag gjorde det mesta, Erik var mest sällskap, haha ^^. Fast jag var allmänt skrattig åt allting så vi hade trevligt.
Har varit mätt hela dagen fast lunchen bestod av en halv macka i skolan (som var typ osväljbar, fast rätt god :p) och sedan en liten bit kladdkaka hemma. Jag, Hanna och Jessica gick hem på lunchen och åt det, Hanna och Jessica var väldigt hungriga på det ^^ ...
 
Nu ska jag göra lite matte (prov imorgon :s) och sen blir det dans. Puss <33

Kommentarer
Postat av: eme

det kommer gå urbra på provet, confidence! kram

2008-02-07 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0