AllaHjärtansDag - ingen bra dag :/

Hei.
Usch dagen har vart jobbig. Alla hjärtans dag ska ju vara bra, hallå. Men nono, skoldagen var pissig. Enda sakerna som var något positiva var 1. Jessica gav mig och Hanna varsin ros och så hade hon skrivit ett riktigt riktigt fint kort <3 Då vart man glad (:    2. Mitt fadderbarn Karl-Gustaf kom ochgav mig ett Allahjärtansdag-kort och såg riktigt stolt ut nr han gav det. Haha, gulligt. (:
Dåliga saker med dagen:
- Jag har fortfarande nackspärr (inte lika hemskt som igår, då gjorde det så HIMLA ont så jag kvävdes. Typ.)
- Jag kände mig allmänt nedstämd och så, vill inte säga varför. Men ibland tar man åt sig av saker, bara.
- På hemkunskapen höll jag på att svälta för jag var så HIMLA hungrig. Jag trodde seriöst att jag skulle svimma! Men jag gjorde inte det...

Jajuste, något annat trevligt var att jag fick en fin present av mamma och pappa idag på morgonen (: En fin tröja (nivet, den där i Elle från Vero Moda som Gisele Bünchen har på sig? Dock inte i rosa, eftersom att den inte fanns i rosa, lite synd..). Tack <3

Ikväll vet jag inte om det blir dans (pga nackspärren) , BAJS isåfall. Men det blir nog lite piano och lite provplugg. Sen måste jag packa till lägret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0