Tralala

Nu är det kväller och jag är hemma från dansen. ORKA att Boon körde hårt med oss den dagen då verkligen ALLA var trötta! Hon gjorde massa saker (åh, den då man skulle "doppa" knät hundra gånger i golvet var verkligen SMÄRTSAM, aj) och man blev verkligen jättetrött. Jag orkade typ ingenting, plus att mina cp-knölar gjorde ont (det har blivit något av ett officiellt namn nu, tror jag). Men jaja, nu ska jag bota sömnbristen har jag bestämt. Målet är nio timmar sömn per natt. Och sedan ska jag inte stressa så mycket. Jag ska till exempel börja i tid att plugga till kemi-provet. Eller ja, hur mycket "i tid" det blir vet jag inte, eftersom provet är nästa vecka och jag har inte börjat, men jag ska iallafall se till att inte stressa över det.
Det börjar bli kallare igen, det gillar vi verkligen inte! Jag som vill använda vårjackan nu istället för tråkig vinterjacka (eller regnjackan med sminkfläcken som jag alltid glömmer att ta bort - iofs syns den inte utifrån men iallafall!). Och nya skor vill jag ha, som jag kan använda. Nu blir man nästan lite deppig här för tråk-vintern.. Men bra sak = fredag imorgon, jag ska försöka lura med mig någon ner på stan. Inte för att jag egentligen borde shoppa någonting, men jaja.. Man kan ju alltid titta, hehe.
Men nu ska jag sova, Ebba väntar den lilla gullungen (min hund, FYI) och jag ska få mina timmar - vilka inte kommer att bli nio inatt. Men jag skriver imorgon          Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0