Tradera ?

Har suttit nu en stund vid datorn och tittat på lite grejer. Jag har börjat kolla mer och mer på Tradera men jag är inte säker på att man vågar? Det verkar ju lite småriskabelt när man inte ser grejen själv liksom... Och tänk om man köper en märkesväska men så är den fejk? Nej jag vet inte..
Dansen idag var jätterolig, vi var bara sex pers där och vi hade jättekul. Elin och jag kunde bara inte sluta skratta (och nästan inte Roland heller, haha)! Men jag tyckte vi kom långt, det verkar bli en lite annorlunda dans, men rolig iallafall!
Kvällens planer är väl inget speciellt, ska väl ta det lugnt och sova i tid i guess. Hanna och Jessica är ju inte hemma heller så så får man ju ingenting att göra så. Men lite pianospel ska det bli nu, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0