Tips

Jag har glömt att visa min nya saltvattenspray, vilket är skandal. Den är skitbra, för bara 40 kr! Riktigt riktigt bra. image85 Den är mycket bättre som saltvattenspray än min gamla (som rann ut i min väska på väg till Fjätervålen, vilket jag har berättat några gånger nu..). Köpte den på Åhléns.
Sedan innan jag fortsätter plugga måste jag bara visa klänningen jag hittade häromdagen. Inte köpte alltså, utan

hittade. I utklädningslådan (de kläderna som Emelie och jag brukade klä ut oss i, när vi var små), hittade jag denna blommiga klänning and i like it. Den är så somrig så man blir glad! (:   Jag har fortfarande inte kommit på något bättre ställe att ta bild på , men ni får tåla. Snart kan man ju ta ute ! :D image86 (bilden är inte klickbar för den var inte sådär jättefin, haha). Men nu måste jag verkligen plugga matte, skriver sen !

Kommentarer
Postat av: hattson

men orka hitta den ULTIMATA klänningen i en gammal låda !?!?!? lyx :(

(det betyder att den var skitfin)

2008-04-15 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0