Sjuk?

Jag kom precis hem från skolan. Nej, vi har inte slutat men jag mår inte bra. Jag vet inte vad det är, hela min kropp är helt slapp och jag har huvudvärk och mår illa. Jag skulle nästan tro att det är sömnbrist. Fast jag kan inte förstå det, jag sover ju inte direkt jättelite (inte för att jag sover massor heller men iallafall)... Kanske är att jag tröttar ut kroppen med dansen och att jag då kräver mer sömn? Jag vet inte... Men nu ska jag verkligen försöka ta tag i det.
Så nu ska jag ta två alvedon, fixa något att äta och sedan SOVA, oj vad skönt. Och juste, SO-provet gick sådär - inte bäst och inte sämst..             Puss


Kommentarer
Postat av: Anette

Det är säkert sömnbrist.

2008-04-03 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0