Shoppinglördag (igen?)

Hejhejhejhejhej
Lördagkväll - jag sitter här framför datorn med min nya klänning på mig! Det blev den jag pratade om igår, bara i en annan färg och sedan lite andra saker  :

       
(Ursäkta sista bildens kvalité men jag tog bara en bild och jag orkade inte ta någon ny... Ni ser iallafall modellen)

Så det blev alltså de ballerinaskorna jag har pratat om från H&M (fick de för 99:- istället för 129:- för att de var lite smutsiga. Där ser man vad ålder gör - för nåt år sen hade de lurat mig att betala fullpris /pga bristande respekt för barn), en klänning från Gina Tricot 199:- och sedan snart en kofta och en kjol. Det blommiga tyget ska alltså bli kjol och så ska jag sticka en kofta av garnet. Mycket trevligt! (Jag gav upp den andra, den ska mamma sticka åt mig - tack mamma (: !)

Kommentarer
Postat av: Emelie

^Åh, vad fina saker! Det är så vårigt att man blir alldeles lycklig. Ballerinaskorna var supersöta!! Och tyget till kjolen! Och... ja, allt vaqr supersnyggt. Jag vill också shoppa!! Men nono, dugga... ha de!

2008-04-06 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0