Så!

Nu ni ska ni få riktig uppdatering! För (believe it or not) jag tror jag kan det! Det är rätt kul egentligen, eftersom att jag har pluggat extremt lite... Men det gör inget!
Vi börjar med lördagen, med Skultuna-besöket. Hundarna var så himlans gulliga! De två små valparna var bara en vecka och hade ju då inte öppnat ögonen. Bilderna är inte bra men man kunde ju inte ta med blixt (för att respektera mamman). Men det kan vara kul att se, man ser ändå hur små de är.  Det där är den lilla killen som kommer hit, oh so cute! Sen här har vi mamman med sina två små valpar :  Är de inte fina?! Ajuste, nej det blev inga skor på stan heller..
Söndagen var en helt vanlig dag; pianolektion, balettlektion och träffa Bea någon timme. Sedan kom måndag med tråkiga lektioner  i skolan men riktigt rolig balettlektion, bästa måndagslektionen på länge! Fast ont i min högra lilltå fick jag, det blödde rätt rejält...
Nu till dagen - den var väl okej. Vi hade rätt så trevligt i skolan, inte just lektionerna men vi hade kul i allmänhet; jag, Hanna och Jessica alltså (förutom att Jessica gick hem efter typ halva dagen). Och på kvällen gick jag hem till Isabella för att lära henne och Victoria dansen. Sedan åkte vi till dansen och det var så himla kul! Jag verkligen ansträngde mig (vilket säkert kommer att kännas imorgon), jag kände att jag var på danshumör. ROLIGT.
Idag var det verkligenverkligen vår! Det var ca 12 grader varmt och sol och allmänt... hur mysigt som helst (det var väl anledningen till att jag stod och pratade med Hanna alldeles för länge efter skolan.. Och Julius och Marcus, haha)! Om det är lika fint väder i slutet av veckan ska jag ta mig ut på en promenad...
Konsert imorgon, som sagt. Känns bra, särskilt eftersom ingen kan någonting... Men jaja, vi slipper någon lektion iallafall. Vitt eller svart ska vi ha på oss, jag tar förmodligen klänningen från Stockholm (den vita) och svarta strumpbyxor. Måste fixa mitt cp-hår också, vet bara inte hur... Kanske blir det platt, kanske lockigt, det visar sig med tiden. Men nu ska jag nog ta och gå och göra mig iordning och sen snart sova, så jag är utvilad till konserten och allting. Men jag skriver mera imorgon, Puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0