Onsdag

Det är någonting med onsdagar jag inte gillar. Kan bero på att det är dagen då Anders alltid blir arg på mig för att jag inte har gjort matteläxan, kanske  för att jag alltid måste ta mig ner till pianolektionen, kanske för att Michael (pianoläraren) ofta är sur på mig då, kanske för att det är mitt i skolveckan och kanske för att det är bara jättetråkiga lektioner.. Hm.
Imorse :  Jag vaknar, ligger kvar en stund. Öppnar ögonen och tittar  ut genom fönstret. Och vad ser jag? SNÖ, inte bara lite snöande, utan taket på grannens hus och träden är VITA. Jag har lust att slå någon! När jag äntligen hade släppt vinterjackan. Och så ska den på igen!? Inget jag gillar ALLS.
  Här är det som jag skulle kunna tänkt mig att ha på mig idag (om det var lite varmare). Allt från H&M.. Gillar egentligen inte färgen men modellen och faktumet att den är 100% siden är fina. Så H&M ska jag till imorgon (också av annat skäl, vilket jag skriver imorgon - för de som inte vet alltså).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0