Nu är det snart panik, igen.

Alltså, nu har jag suttit här och inte varit effektiv igen. Jag tänker "hm, jag ska bara kolla av alla på bloggkoll" och sen blir det mycket mycket mer. BAJS. Det är alltså det som kommer bli panik imorgon. Jag har inte ens läst igenom HELA... Ohshitohshitohshit *andas*
Jag kom faktiskt på en sak till som gör onsdagar värre : det är alltid dåligt väder! Särskilt idag, vad händer egentligen? Efter snön på morgonen har det halvsnöat/halvregnat hela dagen och varit grått och trist och till råga på allt : kallt! Fy vad trist.
Jajuste, fick tillbaka SO-provet... Inte direkt nöjd, men inte så jag har lust att halshugga mig själv... 19,5 av 24 - MVG-gränsen var 22... That kinda' sucks  men jaja. Nu ska jag då se till att det går bättre på det kommande provet (Kemin alltså).. Hörs  !

Kommentarer
Postat av: elin

skoja..kunde man bara göra två fel för att få mvg :O..dåligt ju

2008-04-09 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0