Marimekko/H&M

Var som sagt på H&M idag för att kolla på Marimekko-kollektionen.. Vart kanske både besviken och inte.. Eller alltså, jag hade tänkt mig andra färger litegrann, och sedan fanns det väldigt lite här i lilla Västerås. Men jag provade den långa svartvita klänningen och den var så fin! Men jag är lite osäker på om jag får användning för den... image85De andra två på bilden fanns inte här men jag tyckte de var lite gulliga. Kjolen var lite... mys på nåt sätt, jag vet inte vad det är! Men klänningen (i mitten) var jättegullig modell ithink.. Men i dunno... Gillar inte mönstrena och så. Wellwell.
Hade utvecklingssamtal idag, gick väl helt okej.. Trodde jag skulle få massa kritik men så var inte fallet. Brabra. Men nu ska jag ta mig i kragen och plugga kemi (prov imorgon!!!), sen blir det tre timmars dans. So long!

ps. Skänk en tanke till min syster som sitter där i Umeå alldeles ensam och är sjuk. Stackarn! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0