Konsert

Nu har vi haft konsert - det gick skit. Särskilt första konserten, det var skandal! Men jaja... Vi hade roligt i pausen mellan iallafall.
Annars har det väl inte hänt något speciellt i skolan... Eller kanske - Ingrid tyckte tydligen om mig idag, helt sjukt. Och jag fick matteläxan gjord, till slut (blev dock INTE glad när Anders sa "ja, det var ju helt okej" om mina sista matteläxor. De var fantastiskt fint gjorda, faktiskt!).
Nu ska jag gå och äta lite, sedan läsa igenom SO:n nån gång och sedan sova. Sorry för ett trist inlägg men dagen var fantastiskt händelselös.. Menmen, puss <3

Kommentarer
Postat av: Ola

Jag tycker att konserten var fantastisk. Ni sjunger ju otroligt bra!
Ola

2008-04-03 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0