Hur lång tid kan en plattformsflytt ta ?!

Hey , I'm back. Anledningen att jag inte har skrivit tidigare är för att blogg.se är så himlans sega. Så nu vet ni :p
Jag sitter här, med mig Jojo&Malou-T-shirt (jag undrar hur många i detta land som samtidigt som jag sitter med en sådan på sig?) och den är skön! Fast den är något av det största jag har sett... Men jag kanske ska sy något av den, vet bara inte riktigt vad. Oj, det påminner mig om kjolen som måste sys snart, men när?!  I helgen måste jag plugga engelska (kanske) och näringslära... Och sedan är det dans på fredag och lördag och söndag, fast olika då. Visst, det är kul, men ändå lite drygt.
Efter min pianolektion idag gick jag på stan lite, men köpte ingenting. Väskan hittar jag inte (HUR KAN DEN TA SLUT SÅ JÄDRANS FORT?!) och foundationen är jag så osäker på! Vet ju inte vilken nyans riktigt, och om den är bra. Men iallafall - på stan var det DÖTT och jag menar det. Det var helt himla folktomt överallt! T o m på Gina Tricot (där det alltid är helt fyllt med folk, särskilt när det är rea) var det lite folk.. Jag kände mig väldigt uncomfortable, då alla affärer jag gick in i var tomma och tysta.. Hm.
Emelie hade förresten rätt om klänningen i ELLE (säger inte vilken, än) - den är fantastisk. Så vacker. Jag ska ha den.. Jag känner SÅ på mig att jag inte kommer få tag på den bara..
Idag har jag njutit av att jag inte behöver plugga (förutom lite SO som jag ska göra nu, då), så jag har varit en stund med Hanna ute och "fikat" eller vad man ska kalla det, tittat på inspelade Desperate-Housewives-avsnitt (är det bara jag som tycker att de har blivit mycketmycket sämre?) och... ingenting mer. Jo - ätit godis.
Men jag har en panikgrej - jag har ingen aning om vad jag ska önska mig i konfirmationspresent! Och jag vet inte heller hur dyrt det ska vara, man låter ju lite otacksam om man säger att man vill ha nånting jättedyrt, om de inte har tänkt att lägga ut så mycket pengar på det.. Åh vad svårt det är. En systemkamera (en BRA) skulle ju inte sitta fel, men samtidigt är frågan : orkar man ta med sig den? Den är ju ganska mycket klumpigare än en vanlig, och det känns lite typ drygt att ta fram sin systemkamera i skolan eller? Så jag vet inte... Usch och fy vad svårt. Skriv gärna förslag !
Imorgon åker my dear beloved Hanna till Paris (tycker SÅ synd om henne att hon inte får shoppa där) med muklafonerna.. Gonna miss u mate! Och jag vill också till Paris (iochförsig bara för shoppingens skull egentligen, men jag skulle inte säga nej till en liten resa! Minus alla tråkiga muklafonkonserter och knappbutiker (HAHAHAHAHA) som de ska göra...)
Men nu ska jag ta mig i kragen och börja med SO:n och sedan spela lite piano tror jag. Och äta godis...

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag hörde att det tar så lång tid för att ägarna tjafsar med dom nya ägarna:S... Förvirrande..

2008-04-16 @ 21:18:10
URL: http://fjorton2.blogg.se
Postat av: carro

Hej tänkte kolla om du hade lust att kolla in på min blogg och säga vad du tycker om den. Om den är bra som den är eller om det är något man kankse kunde ändra.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
kram Carro

2008-04-16 @ 21:38:38
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Emelieh

Visst är det svårt med konfirmationspresenter! Min present till dig är dock redan beställd, något trevligt måste man ju muta med när man inte kan vara där själv... Du är svår att shoppa till, lilla fröken, tur att jag är så tränad på det området (som mitt saldo vittnar om varje månad)...

2008-04-17 @ 09:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0