Hälsodag

Yes, idag var det hälsodag... Lite av en besvikelse, tycker jag nog. Eller kolla - vi kunde ha fått dans med Roland tycker jag och lyssnat på tjejen som pratade om anorexi. Den vi fick lyssna på var ganska tråkig. Men det var ändå skönt med något annorlunda än bara vanlig skoldag och bra att vi slutade tidigare!
Sedan jag kom hem har jag inte varit effektiv, har tittat på TV och ätit mellanmål och pratat i telefon. Men nu ska jag snart sätta igång och göra saker - matte (prov imorgon, jag har gjort HALVA kapitlet) och träna på pianogrejen, snart uppspelning (jag vill inte). För ikväll är det dans, roligt! Måste se till att jag inte misshandlar mina fötter, när vi ska slänga oss på golvet (alla gör det). Har redan lite ont på olika ställen av alla "friktionssår" jag fick på baletten igår när vi skulle springa och sedan kasta oss och glida på golvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0