Fredag!

Nu är jag äntligen hemma, efter en lång men mysig dag! Det började med skola - mentorstid då vi skulle sammanställa våra utvärderingsdokument inför utvecklingssamtalen. Jag kan ju berätta att jag inte är direkt perfektbarn enligt lärarna (nyhet?)... Men jaja. Sedan resten av skoldagen som vanligt, förutom att jag jobbade koncentrerat på bilden och vi hade Ingemar (rektorn) som lärare på svenskan och att vi då satt inne i grupprummet och gjorde en egen beatbox, hahaha! Snacka om att vi skrattade mycket!
Efter skolan blev det stan med Hanna, för första gången på ett tag. Vi hade mycket trevligt och jag köpte solglasögon, "wayfarers" från Wedins. Sedan hittade jag en klänning också, beige och rosablommig. Så den blir kanske min imorgon, kanskekanske   (;
 En bra sak med dagen (förutom att den var allmänt trevlig) var att jag klädde på mig vårjackan på morgonen! -->Det kändes SÅ mysigt! Hihi, Amanda älskar vår <3  (Jag mixtrade lite med färgerna på bilden ja, så den ser inte riktigt ut så i färgen men mitt ansikte är disaster :p )..
Efter att jag kom hem gick jag till Konsum och köpte tortilllas, chips och två paket Ben&Jerry's! Gottgottgottgottgott....

Men nu har jag inget mer intressant att skriva om tror jag... Men jag skriver så fort jag har nånting, håll utkik!      Puss

ps. Jag ska börja lägga ut mer bilder, för jag tycker själv att det är roligt att se bilder på folks bloggar ! (:    ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0