Fräsch och osminkad? Nej, men osminkad!

Idag var första gången på riktigt länge jag visade mig utanför dörren osminkad. På dansen hade jag iallafall lite, bara för att täcka ringarna under ögonen (de är inte små, kan jag säga!) men sedan när jag skulle träffa Bea var jag helt naturlig. Och det var inte vackert heller. Jag FÖRSTÅR inte varför just jag ska behöva se så skabbig ut när jag inte har smink när alla jag känner är fina utan... Kanske beror på att jag sover för lite? Dricker för lite? Får i mig för lite vitaminer? Alla de sakerna jag just räknade upp ska jag nog göra något åt... Särskilt det där med vitaminerna har jag funderat på.. Ska prata lite med folk och se vad som är bra och så.
Har funderat ett tag nu på att byta till tjejsajten men jag vet inte... Det skulle vara lite  sorgligt att lämna blogg.se och alla gamla inlägg! Vi får väl se..
Ska gå tillbaka till att plugga kemi nu.. Inte för att det går bra (snarare tvärtom, känns som jag inte får nåt gjort fast jag försöker!) men bättre försöka än strunta i det. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0