Fan då..

Jag känner att provet imorgon kommer gå jättedåligt. Och det står för 50% av mitt hemkunskapsbetyg. Jag tror jag dör. Det kommer gå som det jävla kemiprovet (som vi bytheway inte ens har fått tillbaka än!). Åh.
Till trevligare saker - jag sitter här och smaskar Ben&Jerry's (det är en sort of tradition att äta det när man pluggar!) och det är gott! Första gången jag smakar den här smaken, god är den, men inget slår Cookie Dough. Fossil Fuel är inte så pjåkig den heller, den ligger där nere i frysen ready to be eaten, när den andra är slut. Hehe.
Jag har gjort ca 100 word-dokument på varje dator på vad jag vill ha från varje affär/webshop. Skulle jättegärna visa men jag har nu erfarenheten att vissa personer *host* aldrig kan låta bli det jag tänker köpa. Mäkta irriterande ibland faktiskt. Men då får jag hålla tyst om det, tills grejen är i min ägo istället. Hittade iallafall dödligt snygga saker idag, så snart ska jag nog till Stockholm med mamma.. Kul kul! (Varje gång jag tänker på att åka till Stockholm får jag plötsligt panik och känner att jag måste dit.. Kan nästan vara drygt faktiskt!) Oj, nu vart jag glad istället märkte jag. Vilka underverk shopping (fast snarare inte-shopping men soon-to-be-shopping) kan göra.
Imorgon är planerna skola, prata med Emelie (vi har bestämt tid när vi ska ringas, haha), ta det lugnt och kolla på inspelade Top Model och Grey's Anatomy, spela piano, konfirmation, sitta vid datorn. Låter väl okej. Jag älskar att känna mig fri! Och förresten - jag har nu LOVAT mig själv, med alla som läser det här som vittne, att jag ska bli mer planerad med mitt "skolarbete". Annars... hm... ger jag bort 500 kr till någon. Emelie kanske, för att hon är så bra på alla vis <3
Men för att orka skoldagen imorgon ska jag nu plugga lite till och sedan gå och sova. Nej just det, jag måste ju tvätta håret! Okej, tidigast jag kommer sova är ett. Så ha det mycket mycket bra, puss!

Kommentarer
Postat av: eme

stressa inte över hemkunskapen. det är ett löjligt ämne som man bara läser för att någon har bestämt det är viktigt att kunna en daterad tallriksmodell och kunna baka kanelbullar. Jag känner en viss blond slarvig typ som stoltserade med ett G i hemkunskap i åttan... och ett VG i nian... does that make you feel better?

2008-04-24 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0