Effektiv? Skulle inte tro det.

Just nu känner jag mig lite allmänt deppig, ingen speciell anledning i guess. Men jag lever och pluggar iallafall.
Jag har flera blåmärken på min kropp. Bland annat ett på ett jättekonstigt ställe på FOTEN, hur jag nu har lyckats med det. Där har jag också diverse friktionssår... Det får jag väl leva med, det stör mig inte så himlans. För nu ska jag strax få ett fotbad upp hit - åh vad mysigt! Skönt också eftersom att jag har varit så himla frusen idag, vet inte varför. Egentligen konstigt eftersom att det har varit sådär riktigt fint väder igen. Man blir ju glad av det, låt det fortsätta! (Nu, riktigt lägligt, kom mamma upp med fotbadet. Åh!)
Plugget går inte särskilt bra. Min hjärna orkar inte ta in någonting känns det som... Men imorgon eftermiddag är jag nästan helt ledig, förutom pianolektionen, så det är lugnt. I guess. Men jag ska fortsätta en stund nu, när jag blir för trött kanske jag cyklar lite på träningscykeln så jag blir pigg och kan fortsätta efter.   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0