Dans

Åh, jag är glad. Egentligen inte av någon speciell anledning - jag har ont i fötterna (både i knölarna och naglarna), det gick inte särskilt bra på dansen och jag har plugg framför mig. Men ändå lyftes hela dagen, plötsligt!
Dansen vi gör för Jussi blir jätterolig, annorlunda mot de vi alltid annars gör. Här kommer några få in, går ut och sen kommer nästa. Jag tror det blir mycket bra, i slutet.

image79(jag, Isabella, Matilda, Amanda, Elin och Victoria - inte i ordning som vi står - för lite drygt... åhgud jag kommer inte ihåg när det var! Men det börjar verkligen bli länge sedan.. Riktigt kul var det iallafall!)

Kvällen ser ut såhär : duscha, äta (föra matdagbok som vi har fått som uppgift på gympan), plugga kemi och måla naglarna. Ska ta itu med det nu, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0