Damp

Nu kommer stressen. Jag har kollat lite i almanackan och det är jävligt (ursäkta språket :p) lite tid kvar till allting! Som idag på konfirmationen, vi planerade hur själva konfirmationen ska vara. Och det är verkligen... lite tid kvar till både det och allt annat. Bara 2½ veckor till - sedan Umeå here I come! Och ungefär FEM veckor till dansuppvisningen! Och ca 6 veckor till konfirmationen. Sedan då snart min födelsedag och skolavslutning (och betyg, låt mig dö en smärtfri död!?). Så usch det här känns riktigt dåligt... Fast bra också ju! För det betyder ju sommar och sol och klänning och ledig och hela köret. Och just det : solbränna! En annan sak jag verkligen längtar till.
Ikväll har jag planerat att inte vara ovärd och sitta vid datorn utan antingen börja sy på kjolen eller sticka lite på min tröja. Känner mig faktiskt riktigt pepp på det (vilket jag även gör på att shoppa, stackars mig)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0