Blogg.se suger

Om folk undrar över datumen och tiderna på vissa inlägg så är det för att blogg.se har damp och att det ibland inte går att lägga ut något, så jag får göra det senare.
Dagen har varit som vanligt ungefär, med undantag att det var bad på gympan (nej, jag var verkligen inte med) och jag kunde då en stund gå hem, och satt och åt glass (ingen lunch i skolan) och tittade på The Hollywood Story, på Patrick Dempsey. E! är riktigt underhållande faktiskt! Och jag stickade litelite också, men jag har stannat nu, eftersom att det har blivit fel och jag måste fixa dem innan jag fortsätter. Jag har kommit en bit iallafall!
På eftermiddagen hade vi bara fysik, med Matilda (   >:(     ) och jag fick lite damp efter... Men nu känner jag mig vanlig, ganska så trött och huvudvärkig (vilket jag iochförsig har varit hela dagen). Jag känner på mig att det inte kommer gå bra på dansen! Men jag får tåla.. Så nu ska jag ta det lugnt, kolla lite mer på E! medan jag äter mellanmål, sedan göra musikhistoria och maila annelie.. Allt försenat. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0