Alltid roligt med Hanna!

Jag och Hanna är riktiga genier. Faktiskt. Vi har nu suttit en stund här på kvällen och jobbat på Jessicas julklapp (nej, den är fortfarande inte klar! till mitt försvar måste jag säga att jag faktiskt inte har fått min heller). Den är briljant, fantastisk, underbar - kalla det vad du vill! Det är nog det finaste jag har sett i år. Men som synd är kan jag inte visa på bild eftersom att Jessica kollar bloggen också (för åh, ni spricker säkert av nyfikenhet - haha inte)... Bild kommer iallafall när grejen blir klar och hon får den. Jag och Hanna var iallafall riktigt skrattiga (det blev inte fika av två anledningar, 1 - Hanna och jag har inte alltid tiden på vår sida , och 2 - Hanna är pank, stackarn) och vi hade mycket roligt! Måste göras om - snart!
Har flyttat min pianolektion nu, så jag kommer kunna gå mina sista gudstjänster innan konfirmationen... Det är väl bra. Synd bara att jag inte fick tjäna in den där extra gudstjänsten på att stå och dela ut psalmböcker imorgon.. Jaja.
Borde sova nu, ska ju upp tidigt imorgon som sagt och imorgon ska jag vara riktigt effektiv, har massa grejs att göra. Ha det fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0