20 april

Alltså nu kommer jag att vara glad hela dagen! Jag bara älskar vädret, har varit ute länge och legat och krälat i gräset för att få lite bilder på hundarna.  Resultat = många söta bilder och ett kliande öga. Jag lägger upp bilderna senare ikväll då solen gått ner och jag inte sumpar chansen att vara ute. För nu ska jag gå ut igen och sätta mig i gräset och plugga näringslära vilket jag inte än har börjat med. Snart är det dans också och jag ska cykla för det är så fint väder. Puss på't !

Kommentarer
Postat av: gissa en gång

"Jag bara älskar vädret, har varit ute länge och legat och krälat i gräset för att få lite bilder på hundarna.
Resultat = många söta bilder och ett kliande öga".

HAHA du är rolig

2008-04-21 @ 17:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0