WINNERBÄCK is the best !

 HEJ MÄNNISKOR, JAG ÄR SÅ GLAD SÅ JAG SPRICKER !           (Förbjudet för Emelie att läsa det här inlägget)
Kom precis hem från Winnerbäck-konserten, that's why ! Alltså GUD vad jag älskar han!
 Slutet var helt klart bäst (bilder kommer imorrn), sån HIMLA känsla med ungefär tio extranummer (   :D   ), Jessica och jag mosa oss fram (vi hade igentligen sittplatser, men när det började närma sig slutet så ville vi gå närmare) och där stod vi och bara MÖS. Jag typ ryste i hela kroppen , och han var såå söt , han verkade så glad ! :'D    Dumma pappa som inte lät oss ( mig? ) stå utanför sceningången och vänta på honom.... FÖRKROSSNING   ! Menmen, jag har ju nu kommit på att vi ska hitta nån som känner Winnerbäck, SÅDETSÅ ! HA !
     Harebra , nu ska jag göra mig iordning, och sen gå och lägga mig, med hundra olika Winnerbäck-låtar i huvudet.        :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0