tråk-morgon

 Jag har tråkigt. Ingen, verkligen INGEN är inne på msn. Inte ens så att en som man inte pratar med är inne, utan HELT dött. Vilket betyder att jag (som är så jädrans social av mig) har SKITTRÅKIGT.
 Borde kanske kolla det där med "Division av bråk" men jag vet inte om jag orkar. Alltså, Hanna och jag var lite sega på matten och har altså aldrig gjort den för Anders ba: Nu hoppar alla till sidan 73 eller nåt. Så nu kan vi inte. Fan.
 Att jag är uppe så tidigt är för att jag har piano vid kvart i elva på söndagar. Men nu ringde Daniel precis och sa att han hade missat tåget (otippat.) så jaa, nu får jag spela halv ett istället. Men damp.
 Åh, jag känner på mig att det inte kommer att gå bra på dansen i eftermiddag. Min kropp är sådär jobbigt seg (jagvet , det är morgon, men iallafall) , ont i ryggen har jag också, jagsitter så dåligt framför  datorn , jag har ju inget ryggstöd. Aj, smärta.
 Men alltså, en sak är damp; SVENSKAPROVET ! Jag kan väl ingenting om olika satsdelar ?!!?! Eller alltså  det enda jag kan är predikat och subjekt. Men RESTEN DÅ, vadfan ?! Det gör mig död.
 Hanna skickade ett sms igår vid två och det verkade "brådskande". Men då hade jag gått och lagt mig så nu får jag damp , och vill veta vad hon vill säga. Dumma människa som får sova länge på morgonen ! Åååh ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0