tiisdag.

  Min blogg är tråkig och typ ingen läser den ):   men ah, det skiter jag i .
Idaaag var vi i skolan som vanligt och så, Johann fick asdamp på tekniken xD   Alla vart typ rädda (?) men jag typ kunde inte hålla mig för skratt.  Haha, typiskt mig. Och kanske Hanna också (:
 Sen så vart det lite andra lektioner, svenska  -  FATTAR NÅN ETT ENDA SKIT !? Aja, prov snart, kommer att få IG+ men aja. Life goes on.  Eller inte.
 Men en BRA sak är musikhistoriaprovet ! Fick tillbaka det idag, fan vad glad man kan bliii!? Shit, jag som trodde det gick sääämst !  GODA TIDER ! :D (jag vill ha tillbaka engelska-provet nuuuuu!!!)
 På kvällen var det dans, roligt (premiär för mina nya sneakers :D) , men bättre kunde det ju ha gått ? Men ajjjjjjjjja. Nån gång blir det väl bättre.
 Nu ska jag och min godispåse gå och ta NO-boken och stänga in oss på mitt rum och låtsas att vi ska sova ... Snart , iallafall. Haresåroligt. PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0