skooola igen. mensuckkkkk

 HELLO people !
Idag var det skola igen, trååkigt. Men aja, fina kompisar att träffa varje dag. Och sen börjAde ju dansen idag också ! :D:D:D:D:D:D:D Och det var rooligt, roligare än vanligt!  Det gick ju inte bra , men iallafall. Amanda har nya krafter !! Äntligen ? De krafterna har jag väntat på !
 SJUKT sugen på köttfärssås och spagetti, sån där som jag gör, FAST jag har ätit (asmycket dessutom!) !! ÅÅh ! Men aja, får se till att pappa fixar det till imorrn! GOOOOOOTT ! mums.
 Har nu läst igenom verktygen från tekniken , de var lätta, så jaa, nu kan man det. Jag BORDE göra nåt bättre än att sitta vid dAtorn. Men det tänker jag inte göra (:   Men jag har inget mer att skriva så Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0