sista dagen på lovet !!

 Idag är det deppigt, sista dagen på lovet ! Och inte världens roligaste heller.. Eller alltså, jag och Jessica hade ju jättekul och så , men jag borde ha gjort något väldigt speciellt... Typ vart på stan och köpt massor, eller nåt :D 
 Efter spelningen på förmiddagen , ringde jag Jessica och bestämde att hon skulle komma vid två. Innan hon kom bakade jag kakor, de blev både fula och ganska äckliga xD Eller, de typ kladdade fast i munnen (a) .. Så jaa, not lyckat. Men iallafall, vi åt några och sen satte vi oss och kollade lite på biologin... Efter en stund satte vi oss vid datorn lite , och sen så typ gjorde vi lite olika saker. Sen gick vi till Vega och åt (nån gång måste ju bli den första...) och mina händer luktar LÖK ^o) för vi plockade bort löken och lukten är kvar FAST jag har tvättat händerna tusen gånger. BLÄÄÄÄ!
 Men skriver kanske mer sen, ska gå och göra lite saker. PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0