panik i livet

 Hejhej, alla fina, (:
Inte lika deppig idag, det gillar vi, och ja, livet är mer som vanligt.. Men jag har panik! Jag kom på igår att IMORGON (söndag) är det EN vecka kvar till första advent! JULPANIK. Plus SKOLPANIK ! Måste skriva tre saker i SO imorgon (en fyra sidor lång uppsats om miljöförstöring och sånt, en om en helig plats på medeltiden, och en som kallas "den troende handelsmannen från genua") OCH plugga till svenska-satsdelar-provet (okej, jag fattar inget !?!?!?!??!).  Man kan ju fråga sig varför  jag inte har gjort nåt lite tidigare men här kommer svaret : I helgen har det vart konfirmation! Vilken OTROLIGT läglig helg att lägga in det på.TACK.
 Så jaa, idag var väl konfirmationen som vanligt, vi gjorde knappt nånting, men iallafall. Så imorrn är det bara gudstjänst, sen direkt hem och plugga. Riktigt kul.
 Nu ska jag nog snart sova, är astrött och gör ändå ingenting. Men aja, en stund till blir det nog... Men jag ska inte tråka ut er mer. Nån dag ska jag faktiskt ta och skriva ett riktigt inlägg. Med nåt intressant innehåll. But not today. Så haresåbra. Hörs imorrn , puss ! 
     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0