on da hospital

     Hello , nu är jag på pappas rum på jobbet igen, precis som för några månader sen (: .. Fast den här gången har jag inte varit sjävl med om någon operation !  Har haft min första prao-dag , fast i Köping idag. Imorrn blire Västerås, på sjukgymnastiken, hoppas det blir kul. Är så sjukt trött , höll på att somna på vägen hem.
 Hängde på Jörgen mest hela dagen, såg även när de opererade bort ens nageltrång och en gastroskopi. OMG, läskigt var det sistnämnda  ! Usch ! (För alla som inte vet; en gastroskopi är när man sväljer ner en slang med en kamera i magen och typ kollar där). 
 Nu ska vi strax åka hem , och jag hoppas att jag kan gå ner på stan , har lagt undan en T ... Aja, ikväll är det dans så jag skriver väl lite till efter ... Kanske ... PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0