nu är jag hemma igen !

 Hejhej. Nu har jag mer tid att skriva :D
Jag sitter här och snackar med älskade Bea om lite fina saker ! Jag har en fiin plan .... (a) Fast den ska inte genomföras, men det hade vart asfint ! HEHEHEE, ska inte skriva vad det var, lite något avslöjande. HE-HE.
 På vägen hem från spelningen (eller ja, från växhuset, till bilen utanför ^^) så började någon med svarta dreads gå mot mig. Jag vart asrädd och svängde lite. Men då gick han efter ! Jag fick panik , men plötsligt såg jag att det var Jonte ! :D "Dreadsen" var typ två snören på hans luva. Då vart jag lättad och glad ! Vi stod och prata länge och var LIITE flummiga, ropade på Shahriar som gick förbi med sin syrra (han fatta typ ingenting xD) och så. Till slut var jag tvungen att gå : mamma ringde och sa att bilen skulle gå annars ^^   ..
 Jag är sugen på köttfärssås och spaghetti ! FAST jag åt det igår ! :O (då var det iofs sån som vi hade frysit ner men iallafall)   Men det ska vi inte äta ikväll ):  Undrar vad vi SKA äta ikväll. Pappa sa det , men jag lyssnade inte (a) ... Så jag får skylla mig själv. 
 Nån som har ett förslag på en bra Fars Dag-present ???? Vet inte alls vad jag ska fixa !
 Nu ska jag ta och göra Beas och min konversation ÄNNU socialare. Känner mig översocial idag , på nåt vis. Eller alla dagar. Men jaja, det ska man va ! Så PUSS&kram!

Kommentarer
Postat av: hane

Amanda, du börjar ta efter mina vanor, det gillas :D:D:D DU BÖRJAR BLI EN RIKTIG LITEN "MANE ÄR EN MATGLAD PRICK"!!!!!!!!! :D:D:D:D:D hatre älskar nämligen också spaghetti och köttfärssås ! Puss på dig ! :*

2007-11-07 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0