menmenmenmenmen.

 Hej...
Nu har jag vart på dans och känner mig lite gladare faktiskt. Kanske berodde på att jag träffade trevliga tjejer <3 Det gick skitdåligt, har inte dansat på aslänge, men skitsamma, har mycket tid på mig på jullovet att träna upp mig igen (det vet vi ju iofs hur det blir med det..).
 Jag sitter här i min stol med en kall cider och en ELLE. Ganska så mys (:   Men kan ändå inte släppa deppandet  "/ Men aja, jag brukar bli uppiggad när jag träffar folk.
Jag saknar pappa <3  Det känns som att han har varit borta i en evighet! Emelie också! Fast hon HAR ju det ... ):

Imorrn blir det konsert-träning (vår näst sista julkonsert !!!) och sen lite julklappsshopping, förhoppningsvis. Hm, jag borde ha ganska mycket pengar by now.. Jag ska kolla !                          Sådär, nu har jag vart inne på nordea. Jag hade rätt mycket pengar :L  Första gången på länge ?
 Men nu ska jag göra nåt annat.

PussPåEr ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0