men PLUGG tråk

 Hej människor, idag har varit en sån där deppig dag, när man verkligen försöker att verka glad. Och jag tycker att jag har lyckats, faktiskt! Jag är lite smådepp för en speciell sak också, Hanna och Jessica vet (en sak som jag nog förmodligen inte ska säga, men jag har iallafall bestämt mig för en sak. starkt, tycker jag. kommer nog dock inte kunna hålla det, kan jag tänka mig, men Jessica ska hjälpa mig.).
 Skulle ha pratat med Bea ikväll, men hon fick damp på mig, för att jag isf skulle ringa så sent ... (a) Så det får blir imorrn :L
 Idag på svenskan (som vi btw inte ens har haft på säkert MINST tre veckor) fick vi reda på att provet är imorrn, inte på fredag , TACK Kajsa !? För att vi har musikträning på fredag. Alltså man får ju panik. Och dessutom är det svårt att fatta. Hanna och jag hade en telefon-plugg-konversation alldeles nyss... Hehe.. Men jaja, Kajsa skulle ta hänsyn till att vi inte har haft tid att träna iallafall. TUR DET:
 Menmen, nu ska jag duscha, sen blir det mail till Hanna, sen blir det nog förmodligen lite svenska-plugg, om jag orkar och sen blir det SOVA ! Åh, vad skönt..

 Hadetfinfint, och deppa inte ihop som jag gör ibland    (:

Puss, tycker om er ♥
(och det kan jag skriva för att jag i princip VET vilka som läser bloggen - FÅ är ni - och er tycker jag om !)

Kommentarer
Postat av: hanus

jag skulle aldrig klarat av det, du är duktfukt lilla manus

2007-11-29 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0