man ska ju inte ha tråkigt på en lördag !

 Hejhej, jag sitter här i min säng (jag har alltså vridit data-bordet mot sängen , så jag sitter där istället för fåtöljen, för i den ligger det en några meter stor hög med kläder, och jag överdriver bara nästan!), alldeles ensam och har tråkigt. Skulle gått ner på stan men sen så var mitt hår så äckligt fult så jag gjorde inte det. Tråkigt va ?
 Snart kommer mamma hem med en kycklingsallad från McDonald's , åh AJ LAVV ! Den kan jag äta tre ggr om dan i tre år , och jag blir inte trött på den ! I JUST LOVE !
 Sen ska jag kanske träffa Hanna, vi får väl se om det blir nåt. Hanna är inte så snabb av sig om man säger så... Men aja, nu ska jag inte tråka ut er mer, puss&kram    !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0