lycka är att sitta i sängen med cappucino och pepparkakor

 Men någonting som inte är lycka är den här historien :
Efter skolan gick jag, Hanna och Jessica ner mot stan. Vi gick in på Hemköp för att Hanna skulle köpa en naturdiet åt Jessica (dom 2 äter naturdiet som godis. lyckat    ^^) och så. När vi kom ut så stod deras buss på busshållsplatsen så de sprang iväg , utan att säga nåt (Hanna skrek iochförsig hejdå). Så då fick jag fortsätta själv ner på stan.
 När jag kom in på H&M så hängde det inget på den där Roberto Cavalli-stången. Så jag gick runt lite och titta och sen när jag kom ner igen fanns det ett par svarta jeans där. Emelie ville ju ha såna, så jag ringde till mamma och blablablabla. Och sen iallafall, när jag skulle köpa dem, så var deras apparater sega. Och sen så sa hon i kassan att jag skulle få ta ut pengar i en bankomat istället. Så jag tänkte Jaha , och gick till bankomaten.  Men då gick det minsann inte att få ut pengarna ! SÅ jag kollade kontouppgifter och så visade det sig att de hade DRAGIT 598 kr , men det hade inte registrerats ! Då fick jag damp ! Men jag fick gå tillbaka, och GISSA vad dom säger då? Neej, du måste gå till banken och kolla det här, det var mycket konstigt ! BAJS PÅ ER, tänkte jag. Men , som  den snälla flickan jag är (hahaha) så gick jag till banken (som egentligen var stängd, tror jag,, men de hade glömt att låsa dörrarna). Det tog lång tid, hon på banken tyckte att H&M kunde ha fixat det. Men till slut gick det bra. Så då gick jag tillbaka till  H&M och köpte jeansen.
 Hemvägen var ett helvete. Jag hade inga handskar (de hade jag glömt hemma) och ingen mössa. Och det spöregnade. GRATTIS mig ! Så jag gick där och tyckte synd om mig själv med världens tyngsta väska i regnet. KUL. Först nu har mina hallonisglassar till fingrar blivit varmare.

 Uppdatering av igår: Jag fick inte tag i klänningen ):  Emelie och mamma hade den i korgen men sen så var det så många så den kastades ur och vi kom aldrig tillbaka in på själva sidan . Gissa hur seg den var , lixom, när det var typ hundratusenmiljoner andra människor inne på samma hemsida. LYCKAT.

 Ikväll kommer Hanna och Jessica, pappa och mormor ska bort och mamma är ju (som de flesta vet) i Umeå. Så det blir en trevlig kväll, med thai-mat och massa snacks. Trevlig myskväll , första på väldigt länge!                    ♥

Kommentarer
Postat av: gässica

fast jag äter det ju iof för att jag är hungrig eftersom jag inte äter nån mat, men ajja.

2007-11-10 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0