lunch

 Hej.
Jag har lunch fortfarande (tror jag? jag har inga lunch-tider)... Ska nog snart tillbaka. Men det verkar som att de som jag hänger efter är på lunch.. Så aja, lite tid för att blogga.
 Jessica har nu gått tillbaka till sjukgymnastiken (där hon är idag), vi åt lunch tillsammans med pappa. Vid tjugo över två ska Jessica komma hit och hämta sina badkläder och sen går vi tillsammans till sjukgymnastiken. Vi ska nämligen vara med på vattengympa ! :D   Hahaha, mycket roligt ^^    ...
 Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på lite gipsningar, precis som igår, och annars mest gått runt. Det har vart lugnt på förmiddagen, inte särskilt många patienter. Lite tråkigt faktiskt, det är roligare när det finns mer att göra. Annars blir det lätt att man bara går runt...
 Igår när Jessica och jag hade träffat Christian, Johan och Jonte , gick jag till mitt piano. Sen så träffade jag Moa och Bethan. Och på väg hem (jag skulle få gå, trodde jag, och mobilen hade lagt av) så såg jag mamma, som jag tror var på väg till mig. Så jaa, vi gick lite på stan och jag fick ett linne (:   Vi hittade en tröja från Roberto Cavalli som vi inte var säkra på, men ah, vi köpte den inte. Var nog inte riktigt värd 800 ... Kanske.
 Men jag tror att jag sa gå tillbaka nu. Så att de inte tror att jag är konstig. Så att jag skämmer ut pappa    (;   Så jaa, HaDetBra , people. Puss&kram ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0