jaha .. just another good day. not

 Hej, människor, nu ska jag fatta mig kort, jag är inte på blogghumör.
Idag efter praoen (sista dagen idag!) träffade jag och Jessica Johan och Christian på Vallby. Sen så bestämde folket att vi skulle hem till mig. Värt, jagvet.
 Sen iallafall, så satt vi och typ .. gjorde ingenting :b   Men ah, det var väl trevligt... Sen skulle dom hem och mamma dampa sönder , så ah , det var väl.. bra. Kul. Men ah, nu sitter  jag här och typ är allmänt  tjurig och död , har sovit ganska länge, gick inte på baletten  -  jävla skit.
 Men nu ska jag fortsätta att må självmordsbenäget, haresåbra    hejdå   <3

(RING MIG, folk ! Annars dör jag , om jag får va ensam och ha tråkigt hela kvällen, fyfan.)

Kommentarer
Postat av: hane

du skulle ha ringt mig :(

2007-11-17 @ 16:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0