hemma igen

 Hejhej, människor :D
Nu har jag kommit hem från Hanna (det var iochförsig ganska länge sen men iallafall). Vi har haft såå kul !
 Igår bakade vi pizza och våldgästade Jessica :D som kom hem och så. Och vi hade allmänt roligt ... Vi låg och pratade länge på natten, vi somnade nog halv fem ... Men det var för att vi hade så trevligt (lite som i Fjätervålen , ÅH, saknar !)!
 Imorse vaknade vi av att mormor ringde och så. Hanna var inte så trött tydligen , men jag var jättetrött. MEN , när man är med Hanna så blir man snabbt pigg och flummig, det är bra! Så vi gick upp och gjorde lite saker och sen så bakade Hanna lite kakor (såna där som går snabbt att göra). De vart goda, men jag mår illa om jag tänker på dem nu, jag åt så många.
 Idag blir det en lott för Amanda, jag hade ju lovat mig själv att jag skulle köpa en lott den dagen jag klarade level elva på Nitromes "Off The Rails". Och det gjord jag idag. GRATTIS MIG ! (att jag ska köpa lott beror på att då tror jag att jag kan vinna på den, det gick så dåligt förra gången , och då tänkte jag att det berodde nog på det.) 
 Jaa, imorrn blir det STOCKHOLM, roligtroligt, med mamma. Hoppas att jag hittar mycket fint (:
 Men nu ska jag gå, hadetjättejättebra -     PUSS&kram ♥

Kommentarer
Postat av: häte

ja köpte't på markna'n!!!!!!

2007-11-02 @ 11:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0