GLÖMDE SKRIVA IGÅR !!!!!

 Såg precis nu att jag GLÖMDE att skriva blogg igår ! SHIT, andra gången sen jag börja ! MEN aja , life goes on (som vanligt från Amanda).
 Just nu har Jessica och jag en liten paus i tillvaron, vi sitter på pappas rum , utan skor, och äter godis. Vi är trötta ! Men vi har haft lunch ganska länge nu, ska tillbaks snart... Men aja, vi ska njuta av sista stunden. Resten av dagen ska vi vara med Eva och lära oss att gipsa (vi har redan sett MÅNGA gipsningar hittils ... så då kanske man slutar lite tidigare ?? (a)) ..
 Efter "jobbet" ska vi ner på stan och träffa Christian och Johan. Sen ska jag på piano och ja...  Sen är väl dan i princip slut och Amanda ska sova tidigt. MYS.
 Men nu är jag osocial. Så PUSS !       ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0