fan för plugg

 Hej alla söta , skriver inte riktigt lika ofta som för ett tag sen. Men varje dag blir det iallafall..
Liksom de senaste dagarna, kommer dagens inlägg att bli kort .. Måste nämligen plugga.... Men det kommer vi till snart ...
 Jo , idag har vi haft självstudiedag, och jaa, studerandet har INTE gått bra. Usch, jag är besviken på mig själv ! Jag gick upp kvart över tio och tänkte "Idag ska jag vara duktig" , jag åt ingen frukost och gick och tänkte att jag skulle börja direkt.. Jag satte mig , och slog på datorn. Chattade lite och kollade vad vi har framöver. Sedan skrev jag en lista över det jag skulle göra under dagen. Men sen kom jag bara inte igång... Tiden gick så fort, och plötsligt var klockan halv två !  Då gick jag till skolan och hämtade några saker som jag glömde (eller snarare trodde att jag hade hemma), och när jag kom hem satte jag mig och spelade piano.
 Sen plötsligt  så är det kväll, och jag springer iväg till min pianolektion, kommer några minuter sent, men han tycker inte att det gör nåt den här gången (!) , och sen så kommer jag hem. Äter kvällsmat och sätter mig sen en stund vid datorn och chattar, och är sur på att jag inte har gjort nåt under dagen (jo, lite svenska har jag faktiskt gjort, men iallafall) men börjar inte ! Hur dum får man bli ?  SO: here I am klockan 20:44 och har inte gjort nåt. Och SO:n ska gärna vara inlämnad imorrn. Plus att vi har oförberett spanska-prov imorrn, FÖRSTA LEKTIONEN. Gud, vad jag kommer dö.
 Får väl vara uppe sent ikväll , missar grey's (som alltid annars, ändå ??) och kommer att ha allmänt tråkigt. Kan ingen komma och underhålla mig lite? Det skulle vara ganska trevligt... Pappa är osocial, och kan inte hjälpa mig att komma igång heller, när jag frågar honom nåt så mumlar han nåt/säger att jag ska göra nåt jag redan har försökt med , och påstår att jag har gjort fel. Han tittar nämligen på fotboll - Sverige/Lettland (?) ... Tydligen avgörande .. Bea är där nu, om Sverige ligger under ska hon klä ut sig till lettisk och gå och slå ner domaren. "Det fungerade ju mot Danmark!"    ^^
 Men nu MÅSTE jag börja, annars blir jag ALDRIG färdig. Men aja, skriver imorrn, haregött  ----- Puss&kram (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0