det är löördag ! (men det känns som söndag, lite!)

 HIIII    people. Is it good ? I hope.
 Idag har jag vart på stan och sedan träffat Bea. Jag sa till pappa på morgonen: " Jag är på shopping-humör "  och jaa, det gjorde att jag köpte en del på stan (:
 Det blev : en ny foundation (har jag behövt hur länge som helst !), ett par vantar, en halsduk, paket-papper, paket-snöre, ettiketter till julklappar, hårspray (den gamla var slut) och en pocketbok till pappa på fars dag.  Mycket bra, Amanda ! Jag räknade ut sen , vad allt kostade, det vart LIIITE mer än jag trodde .......... Typiskt Amanda, säger kanske någons hjärna nu ? .... Min med.
 Men nu ska jag gå och spela piano... Så , hörs/ses. Puss ! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0