dag i sthlm (:

 Hejhej, alla meeeniskor, ere brå ? Hoppas på det (;   -  med mig är det fint (:
Mamma och jag var i Stockholm idag, det var roligt ! Shoppa en del, mycket fint ! Nya jeans, Gul&Blå - lite högre. Så sköna ! Och lite annat. Sitter nu här i mina nya supersköna långkalsonger :D och en stor T.
 Imorgon blir det lite ändrade planer, Jessica och jag får träffas och plugga på söndag istället, imorrn följer jag med pappa till farmor och farfar ! (:    Där kommer även Inga, Tomas (och kanske Sofie ?), Lasse och Christoffer att vara. Så det blir lite släktträff :D   Det gillar vi !
 Nu ska jag väl snart gå och titta på Idol med familjen (orka Idol, egentligen , det suger ?) och sen ska jag nog lägga mig tidigt , idag också. För jag är så trött !! Men ah, det är ju lite skönt. Och vi ska ju upp tidigt imorrn också ... Vi ska träffa Lasse och Christoffer (som tar vägen - från Uppsala - om Västerås) vid halv tio på stationen, så tar vi tåget tillsammans.. 
 Så jaa, puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0